Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Ουδέν κακό αμιγές καλού


Μετά από αποτυχημένες ενοικιάσεις διαμερισμάτων και χωρίς κανένα ενδιαφέρον για ντιζάιν και διακόσμηση,σκέφτηκα ότι όσο το σπίτι μου έχει το στυλ "φοιτητής στην Αθήνα" θα είναι έτσι και η ζωή μου.Έτσι,αποφάσισα το επόμενο διαμέρισμα που θα νοικιάσω θα είναι και αυτό που θα μείνω για καιρό.Η απόκτηση ενός διαμερίσματος στην Αθήνα,είναι κάτι που δεν το σκέφτομαι καν.Και για να τεκμηριώσω την άποψη μου... http://mostlyeconomics.wordpress.com/2011/04/18/shopuld-one-rent-or-own-a-house-an-economic-perspective/
Αρχικά,κοίταξα νεόδμητα αλλά στην περιοχή(που δεν θέλω να αφήσω)ή είναι υψηλά τα ενοίκια για νεόδμητο ή είναι του 70-80.Η αλήθεια είναι ότι όσα νεόδμητα και να είδα φανταζόμουν θείες με μπικουτί να μου φωνάζουν μην λερώσω τους τοίχους με δακτυλιές.Επίσης ήθελα να νοικιάσω ένα σπίτι ¨λευκό καμβά" ώστε να έχω τη δυνατότητα να κάνω τις επεμβάσεις που θέλω.Οπότε έψαξα για διαμέρισμα του 70-80.
Βρήκα λοιπον ακριβώς απέναντι με λιγότερα χρήματα,μεγαλύτερο(70τμ) και χωρίς να έχει ανακαινιστεί απο τον ιδιοκτήτη!Έκλεισα μία καλή συμφωνία όπου το ποσό που θα διαθέσω θα κρατηθεί από το ενοίκιο και άρχισα να ψάχνω πως θα το φτιάξω.
Η εύκολη λύση είναι ο διακοσμητής αλλά δεν συγκρίνεται με τίποτα η προσωπική έρευνα και αναζήτηση του σωστού χρώματος,επίπλων κλπ.Ανίδεος τελείως,καθόμουν στον υπολογιστή στις 9 το πρωί και παρά μόνο όταν πήγαινε 2 μετά τα μεσάνυχτα έφευγα από αυτόν.3 μέρες browsing ήταν αρκετές για να ανακαλύψω τη μαγεία στη διακόσμηση.Κάνοντας research ,ανακάλυψα και τo "urban gardening"και το βρήκα εξίσου καταπληκτικό να εντάξω και αυτό το κίνημα στη ζωή μου.(http://en.wikipedia.org/wiki/Urban_agriculture)
Το λεξικό των διακοσμητών είναι ατελείωτο,πολύπλοκο και θέλει πολύ διάβασμα.Mε το blog της Εύας πια στα favorite του υπολογιστή μου,κατάφερα να κατανοήσω τα στυλ και να καταλήξω σε αυτό που μου ταιριάζει(http://www.rdeco.gr/leksiko-design-vocabulary/)
Διάλεξα το πιο SAFE για αρχάριους στην διακόσμηση : mix n' match it is...http://www.rdeco.gr/2010/11/19/mix-n-match/.
Τα στυλ που επέλεξα για το Mix n match διαμέρισμα μου είναι shabby chic60% eclectic chic 30% ethnic chic 10%.Πολλοί λόγοι μαζί συνέτρεξαν για να καταλήξω στην απόφαση αυτή

1)Όσοι μένουμε στην Αθήνα έχουμε τον παράδεισο του shabby chic στα πόδια μας(μοναστηράκι,ψυρρή)
2)Με μικρό κόστος μεταμορφώνεις τα πιο stylish έπιπλα,που τα κακόμοιρα αν δεν τα σουλουπώσεις ή τα συνδυάσεις δεν παίρνεις χαμπάρι τί θησαυρό έχεις.
3)λίγα design αντικείμενα σε θέσεις που δεν προορίζονταν για αυτές για το eclectic chic
4)ethnic γιατί τα περισσότερα είναι από ακατέργαστο φυσικό ξύλο και έτυχε να έχω αγοράσει απο τη Σίφνο μια κρεμάστρα εισόδου,απο το "Μικρό ταξίδι" http://www.kikladonxoros.gr/mikrotaxidi.html
Η Ελένη και η Δήμητρα που έχουν το κατάστημα έγιναν και φίλες καλές εκείνο το καλοκαίρι.
Ξεκινάω και εγώ το δικό μου μικρό ταξίδι στη διακόσμηση..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου