Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Οι καλοί λογαριασμοί


(Ο ΜΠΙ ΜΟΥ)


Και ενώ υπολόγιζα ότι το επόμενο ποστ θα ήταν για τα χρώματα και τις τεχνικές εργασίες που θα χρειάζονταν στο καινούριο σπίτι,ήρθε η ανατροπή
Μέτα από το ραντεβού με τον ελαιοχρωματιστή,χτυπάει το κουδούνι.Ανοίγω..Και σε αυτό το σημείο,η παροιμία που χρησιμοποίησα για τίτλο,δικαιολογεί την τοποθέτηση της.Ένας κλιν κατ τύπος,κοντά στα 40,στέκεται μπροστά στην πόρτα μου μου και μου συστήνεται ως Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ της πολυκατοικίας.Μετά τις συστάσεις πάει το κλιν κατ.Μου λέει οτι με έχει πετύχει πολλές φορές στη γειτονιά να βγάζω βόλτα το σκύλο.Και ότι "η πολυκατοικία" απαγορεύει τα κατοικίδια,πράγμα που ο "νοικοκύρης" δεν μου ανέφερε ποτέ.Επίσης μου εξηγεί ότι επειδή είναι Αύγουστος οι περισσότεροι συνιδιοκτήτες λείπουν και δεν θα έχω πρόβλημα το μήνα αυτό,αλλά μόλις επιστρέψουν και αντιληφθούν το σκύλο θα ξεκινήσουν οι αγωγές.Δεν απάντησα είπα θα το κοιτάξω και έκλεισα την πόρτα.Γύρισα σπίτι.Έψαξα στο διαδίκτυο σχετικά με το θέμα.Είχα στο μυαλό μου ότι επιτρέπονται μέχρι 2 κατοικίδια στο διαμέρισμα.(http://www.yme.gr/imagebank/categories/ctg451_10_1118652651.pdf)
βρήκα όμως και αυτό http://foggs.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5284&catid=1:12&Itemid=192 και επειδή υπάρχουν άνθρωποι που είναι δικομανείς και ψοφάνε για τέτοια ακύρωσα το συμβόλαιο πολύ πιο γρήγορα από τα 3 χρόνια που είχα υπογράψει.Ο ιδιοκτήτης, να σημειώσω μου ζήτησε συγγνώμη και ότι δεν ήξερε ότι έχω σκύλο,λες και σε κάθε σπίτι που θα βλέπω θα σέρνω και τον μπι ( ο σκύλος) μαζί..Θα μου πεις γιατί δεν ρώτησα.Δεν φαντάστηκα ότι ζούμε ακόμα στην εποχή του ρετιρέ του Δαλιανίδη,και θέματα όπως τα κατοικίδια πρωταγωνιστεί στη συνέλευση της πολυκατοικίας.Δηλαδή όταν ο διπλανός θα έχει ένα 2μετρο φυτό στο μπαλκόνι του ΝΟΜΙΜΑ τί θα κάνουν?
Δεν υπήρχε λόγος να κάνω οποιαδήποτε κίνηση για να μείνω σε ένα σπίτι με συμφωνητικό που υπέγραψα χωρίς να έχω όλες τις πληροφορίες για αυτό.Επίσης ξέρω πως σήμερα θα ήταν ο σκύλος,αύριο η μουσική στις 22.00 το βράδυ,μεθαύριο το σεξ(κάποιοι κάνουμε ακόμη),τα νερά από τις γλάστρες και πόσοι λόγοι ακόμα που μπορεί να βρει η γρια απο πάνω,η αγ*** από δίπλα και κάθε ένας που του αρέσει να "μανουριάζει"
Παραιτήθηκα από το σπίτι αλλά όχι από το προτζεκτ που ξεκίνησα..Άλλο σπίτι ίδιο κόνσεπτ..ο σκύλος είναι μαζί μου 6 χρόνια ,και θα είναι για πολλά ακόμη και πάντα κύριο θέμα στα κονσεπτ που έχω στο μυαλό μου.

ΣΗΜ. Στην είσοδο της πολυκατοικίας είχε όντως μια αγωγή καρφιτσωμένη για έναν ένοικο άλλα δεν είχα τσεκάρει ποτέ τι γράφει.Έμαθα ότι ο σκύλος είναι ένα πιντσεράκι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου